hello

hej bloggen! jag får ursäkta för en dålig uppdatering men tyvärr orkar jag inte lägga ner så mycket tid på just bloggande när jag har en massa andra saker att hinna med. sen är det nog bara att erkänna att jag inte är någon storbloggare, såg att förra inlägget var mitt 100:e, och bloggen startade jag för drygt ett år sedan.. inget att hurra för liksom.
aja, veckans jobbigaste dag har faktiskt gått riktigt bra, efter skolan åt jag och fanny middag på eurasia, middagsbuffé, vilket var mycket gott!
i övrigt så får vi väll hälsa kylan välkommen till umeå, endast några plusgrader om dagarna så det är alltså bara att ta fram vantar och halsduk, längtar redan till sommar och värme..
nej nu blir det idol och tjejsnack med emlin <3
until next time, puss!

Kommentarer
Postat av: emlin

du må vara lätt att övertala men mig slipper du aldrig undan darling <3

2009-09-30 @ 22:31:26
URL: http://emlinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0