lovely

veckan har gått fort som vanligt och att det är prao nästa vecka känns ju skönare än skönast typ! för min och Fannys del innebär detta att baka och vara trevliga mot högstadieelever i vindeln.
vi ska alltså stå i caféterian på skolan där. baka, lyssna på musik och bara ha kul typ ;)

igår var det fredag och eftersom eng np tog alla mina krafter så skippade jag matten och tog mig en tripp till stan istället. där införskaffade jag ett par nya skor och sedan åkte jag hem för att äntligen få titta igenom skolkatalogen, fy så underhållande det är alltså!

Förövrigt så blev det en trevlig middag igår med grymt god mat, idol, prat och efterrätt, älska <3

nej, nu blir det att hoppa in i bastun och sedan se vad man kan göra av denna lördag.
puss!

ps. har dåligt med bilder just nu så ni får klara er utan. ds.

Kommentarer
Postat av: Emma

fler middagar med dig! :)

då måste vi hitta nått annat bra recept med ;)

2009-11-22 @ 10:41:43
Postat av: Emlin

:]

2009-11-22 @ 10:43:22
URL: http://emlinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0