let´s hang out together

känner att det är dags att skriva lite igen. som ni ser så har jag fixat ny design nu, (grattis till mig) och nu återstår det bara att se hur länge jag kommer ha kvar den innan jag tröttnar igen. jaja, helgen har väl varit sådär, rätt så slapp. igår (lördag) var jag och shoppade med min syster och det kändes bra att få köpa lite nytt! kvällen spenderades hemma med familjen och melodifestivalen. fattar inte varför jag sitter och ser det egentligen, jag hatar verkligen programledaren vad hon nu heter och låtarna är inte spec bra heller, eller vissa var faktiskt rätt okej igår, men överlag brukar de vara hemska! aja, idag har jag varit duktig och skrivit klart mitt referat, känns bra eftersom det ska vara klart imorgon. men fan jag måste ändå skärpa mig! jag gör alltid allt i sista sekunden, iaf skolarbete..
nej nu får det räcka för denna gång, ska inte sitta här och beklaga mig själv nå mer så
puss på er, och hoppas ni får en roligare kväll än jag som ska ägna hela kvällen åt matteboken, kära kära matte....


längar tillbaka!

Kommentarer
Postat av: JULIA

hon heter petra mede :)

och jag tycker iaf att hon är bra!

2009-02-15 @ 22:00:47
URL: http://juliake.blogg.se/
Postat av: petriZz

Jag "längar" också tillbaka

;P

2009-02-15 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0