Time is like a drug, too much and it will kill you

jaha då sitter man här igen..egentligen så skulle jag plugga men jag borde ha lärt mig att det inte blir plugg när jag slår på datorn, istället blir det massa andra onödiga saker som jag "måste" kolla, inte bra! nej jag ska skärpa mig! =) samhällsprovet imorgon känns jätte svårt men jag får hoppas att det går bra ändå, ska t.o.m se på a-ekonomi ikväll och se om jag lär mig någonting vettigt om den nuvarande ekonomi-krisen.
fan vad jag hatar det här vädret! blött, halkigt och bara dryyygt :( tanken var att jag skulle ut och springa ikväll men jag "ställer in" det pga att jag inte vågar mig ut.. jag är säker på att jag skulle ramla det första jag gör så det är bäst att hålla sig inne.. men jag ska tänka positivt, jag får ju mer tid för plugg...förmodligen.. =D
nej nu har jag ägnat för mycket tid åt saker som jag inte borde göra,
ha det bäst, heejs!

Kommentarer
Postat av: fanny

varför kan du inte komma?????+

2008-12-02 @ 16:30:20
URL: http://fannyekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0