Julafton tror jag det hette :P

julafton år 2008, tiden går för j*vligt snabbt och snart är det här året slut! jag har inte den där riktiga julkänslan än men jag hoppas den dyker upp vid tretiden då det är dags för Kalle Anka och hans gäng =D kvällen ska jag spendera hos min moster och mina kusiner, mormor och morfar kommer också dit så det blir nog niice! eftersom mina kisiner är små så kommer nog tomten också, haha alltid lika kul att se hur småbarn reagerar på tomten =) btw så kom jag just att tänka på att det är typ första julen på länge som vi har snö på marken, helt otroligt alltså!
nej jag ska inte skriva så mycket mer utan jag ska säga God Jul på er alla och hoppas ni får en trevlig dag/kväll!

just ja, jag måste bara nämna några ord om måndagskvällen på X3M med tjejerna, det var sjukt kul och man träffade massor av folk! tack för kvällen! =D


min söta lilla katt (egentligen inte så liten ;p) slappar på julaftonsmorgonen, ja ni ser ju hur fint han sover ;D haha


Kommentarer
Postat av: Saga

GO JUL! <3

2008-12-24 @ 12:15:55
URL: http://sagzorr.blogg.se/operahonan
Postat av: jessiii

hahahahha, söt! :D

2008-12-24 @ 23:37:01
URL: http://jessicavanman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0