a sunny day

rätt så dött här på bloggen denna vecka men ska jag vara ärlig så har jag inte haft motivationen till att skriva något. tror det kallas bloggtorka..
hursomhelst så har det egentligen inte hänt något speciellt dessa dagar. jag har jobbat, träffat mina fina vänner, umgåtts med min älskling och tagit det ganska lugnt.
dock blir det nog lite mer att göra under helgen. imorgon ska jag vara med mamma. det blir en sväng på stan och sen ska hon hjälpa mig fixa lite inför söndag, då jag förövrigt blir 20!
släkten kommer hit på dagen så det ska bakas fikabröd och göras tårtor.

lördagkvällen har jag bokat för mina vänner. dom får fira mig en dag tidigare för att allt ska gå ihop. vi blir ett tjejgäng som bara tänkt ta det lugnt. fika, umgås, dricka lite vin, spela spel. en riktig tjejkväll helt enkelt!
en födelsedag för ca 3 år sedan tror jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0