into something real

hej och hallå!
har nyss haft min fina mormor och morfar på besök. fikat, pratat och visat lägenheten såklart. supertrevligt!

annars då...
veckan närmar sig slutet och denna gång har jag en ledig helg att se fram emot!
redan imorgon efter jobbet har jag, emma, petra och jessica bokat bubbelpoolen på wilmas spa. där blir det avslappning, vin, tilltugg och en massa tjejsnack såklart. efteråt blir det middag hemma hos mig och sedan myskväll.
troligtvis får vi då vila upp oss tillräckligt så vi är riktigt taggade till lördagskvällen som bjuder på inflyttningsfest här hemma. bättre sent än aldrig ;)

blir nog en riktig kanonhelg det här!
vi hörs senare! pusss




Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-01 @ 23:12:32
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0