on my own

vad tråkigt att det skulle bli så grått väder såhär på eftermiddagen.. det som började så bra med sol och blå himmel. menmen, jag hoppas på att kvällen blir bättre, det ser faktiskt ut att gå mot rätt håll nu!

hade egentligen tänkt mig ut på en springrunda men eftersom vädret inte riktigt var på min sida har jag istället spenderat dagen inne. städat och fixat lite. bl.a. ordnade jag min alltför stökiga och osorterade garderob. känns skönt att ha lite ordning så man hittar ;P

nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning inför kvällen. jag och min älskling ska ut och äta och senare ska vi träffa några vänner. inga planer är spikade så får se vad vi hittar på!
pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med kissen?:)

2012-06-09 @ 20:17:16
Postat av: sofia

det går bara bra! hon busar för fullt och vill ha uppmärksamhet jämt, men oj så go hon är :)

2012-06-09 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0