nice

träningsvärk nanting. följde med emma och petra på bodycombat igår och shit, det var inte att leka med. axlar, rygg och ben värker och ändå fruktar jag att det blir värre imorgon, huvva! men iofs, det ska ju kännas att man har tränat så på sätt och vis är det väll härligt ;p
 
annars har det varit en perfekt ledig dag för mig idag! vädret har varit underbart och man blir verkligen på mycket bättre humör när solen kikar fram.
jag och min älskling började dagen med att hämta våra nya pass. därefter köpte vi varsin plocksallad till lunch och begav oss ner mot älven för picknik och solning. rikitgt härligt!
 
kvällen har jag spemderat med emma och jessica. bästa finaste vänner
nu blire att sova, jobb imorgon.. puss på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0