am i dreaming

alla hjärtans dag var hur mysig som helst och vi hade en underbar kväll. middag, rosor, massage, vin och filmmys, vad mer kan man önska sig? har verkligen världens finaste pojkvän



annars? fredag imorgon, helg! skönt!
daniel har åkt upp till fjällen över helgen så det blir ensamt här i lägenheten. en aning konstigt faktiskt.. lite ovant.
själv har jag inte planerat helgen helt och hållet än men har några planer på g iallafall, så det ska nog lösa sig. alltid blir det ju något
puss



Kommentarer
Postat av: fridolina

du får komma förbi en sväng imorgonkväll om du inte har nåt annat för dig. jag, svea och linda ska käka pizza och bara ta det lugnt :)

2012-02-16 @ 23:12:54
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: sofia

jag ska hänga med emma och petra ikväll :( vi ska vara hemma hos mig och senare på kvällen har vi tänkt dra till olles etc. med några fler.

vad synd att jag inte visste tidigare, hade varit kul att träffa er... :) saknar er



men btw så tycker jag att ni ska boka lördag den 3e mars för då ska vi ha inflyttningsfest! vi ska fixa ett evenemang på fejjan strax, men så ni vet iaf :)

2012-02-17 @ 12:05:49
URL: http://sofiaerikasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0