finding my way

hej och hallå!
söndagen fortsatte ungefär så tungt som den började. var länge sedan jag kände mig så bakis vilket resulterade i att dagen spenderades rätt så lugnt. tog en promenad, gick i några affärer, åt på donken och slappade vid tv.n.
på kvällen däremot ryckte jag upp mig en aning för att kunna åka till obbola och umgås med mina bästaste vänner, super!

annars så har även denna vecka rullat igång med jobb både igår och idag, även imorgon. blir bra med en hyffsad lön i slutet av november! pengarna brukar ju kunna försvinna en aning snabbare just vid den tiden..

annars är det bara finfint och jag njuter av tillvaron.
kvällen har spenderats hos petter och hilda där det blev en grymt god middag, massor av prat och allmänt häng. fick träffa deras son Ebbe som charmade mig till tusen, så söt!

nej dags för sängen! puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0