time to decide what's on your mind, or i'm gone

sitter på skolan och väntar på att lektionen ska börja. redan onsdag och jag har insett att lovet troligtvis kommer bli mer jobbigt än slappt med tanke på hur mycket prov och redovisningar vi har vecka 11.. men det är bara att kämpa sig igenom dag för dag, är ju ändå  inte länge kvar tills studenten nu. och på tal om det så fick jag min klänning i måndags och den passade bara bra, så nu återstår bara val av skor, smycken osv ;)

igår provade jag och emma på zumba, vilket var sjukt roligt. svårt och väldigt annorlunda mot de andra pass jag kört, men roligt! det är synd att passen är så himla populära så man måste verkligen vara snabb för att få sig en plats, så redan igårkväll bokade vi igen för nästa vecka.

bjuder på lite bilder från en fest för någon månad sen:





Kommentarer
Postat av: fridolina

jag och sagis måste testa zumba snart. hihi

2011-03-02 @ 22:56:16
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0