give me some more

har inte hunnit blogga något under helgen eftersom jag inte varit hemma något. tänkte i alla fall försöka sammanfatta vad helgen bjudit på.
fredag - var med saga, lina, fanny och vanja. runt 8 drog vi till innertavle på fest. har nog aldrig varit på en sån stor fest förut och jag träffade många kända ansikten. kvällen blev ändå rätt lugn och vid 12 åkte vi därifrån.
löradg - gick på stan ett litet tag och därefter var jag med daniel och slava. lärde mig hur man fixar rost på en bil (nästan ;p) och sen blev det pizza och 2½ men. mot kvällen drog vi till mariehem där det blev en trevlig kväll med wii och chill.
söndag - följde med daniel, frida och jonna till deras farmor i häggsjö. körde lite fyrhjuling, åt mat och lekte. riktigt trevligt. på kvällen var jag med emma och jessica för lite "catch up" :)

ja, slut om helgen. nu ska jag strax ut för att övningsköra med pappa. får se vart vi ska köra denna gång, men föroppningvis går det lika bra som det gjort förut.
dags att kila. puss




(snodde bilderna från saga och frida)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi :]

2010-10-12 @ 23:16:18
Postat av: fridolina

hihi igen :]

2010-10-12 @ 23:16:30
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0