sista veckan :D

ja nu är det sista veckan innan lovet och det känns !! man är bara allmänt trött hela dagen.. idag var jag så trött så jag somnade i bussen till skolan, resten av dagen kämpade jag för att hänga med på lektionerna. annars så har det väl inte hänt något spec, dagen har väl rullat på som vanligt ;)
ikväll ska jag ut och springa, känns ganska skönt eftersom det var typ en vecka sen jag sist tränade.. :/
senare ikväll ska jag se Prison Break också, säsongsstart! :D
nu ska jag iallafall gå och äta, är inte bara lite hungrig =)
kraam


Det här stämmer med hur jag kände mig idag :P

Kommentarer
Postat av: :)

söt sofia :)

2008-10-20 @ 18:16:31
Postat av: persika

hahah trevligt :D

2008-10-20 @ 19:05:19
URL: http://jessicavanman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah fyfan vad ful :p

Men dom har dina ögon och din svans..

2008-10-20 @ 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0