great

härligt med helg igen, synd bara att den går så fort .. men man får njuta så länge det varar som dom säger ;) hittils idag så har jag inte gjort så mycket men än är dagen ung. jag ska vara med jessica om ett litet tag och ikväll blir det bio med emma jessica och cecilia :D jag har gjort klart media frågorna och det känns bra, skulle bla svara på vad som var inne i umeå just nu, haha =) igår var jag med folket och vi såg på film ett tag men jag for hem ganska tidigt, var rätt så trött efter att typ ha sovit sen halv 5 till 9 natten innan ;)
fredagen var toppen :D tack för kvällen allihopa!


    
snodde lite bilder från saga, sen i fredags =D
puuuss

Kommentarer
Postat av: Saga

Det var askul! ;)

2008-11-09 @ 14:51:43
URL: http://sagzorr.blogg.se/operahonan
Postat av: emlin

filme ägde ;)

2008-11-10 @ 08:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0