Finally!

äntligen har den efterlängtade skolkatalogen kommit så jag vet vad jag kommer att roa mig med den kommande timmen iaf ;) I övrigt så har den här dagen varit ganska lungn, började med att dansa på idrotten, jenka, foxtrot och bugg hann vi med.. foxtrot var svårt och jag hade ett stort problem när vi skulle snurra.. bugg var typ det roligaste men jag måste erkänna att jag inte är någon dansare :P Efter idrotten och lunchen var det jobbigaste kvar: novellanalysprovet! men det gick faktiskt bättre än jag trodde och efter 2.5 timme var det över  (happy) =) nu har jag bara hälsaprovet som är imorgon och ekonomiprovet nästa tisdag kvar.. efter de proven så tror jag att det är ganska lungt :)
nej nu ska jag fortsätta kolla katalogen, ha en bra kväll allihopa!!
pusspuss


Kommentarer
Postat av: Saga

Jag vill oxå titta i den!!

ja e fasen sur, mina småsyskon sitte roch tittar i den hemma i Åsele. Åsså sitter jag här och hör alla som har fått den :(

Haha nämen jag ska typ hem imorrn eftersom de typ inte blir nån idolkväll!

2008-11-27 @ 18:17:57
URL: http://sagzorr.blogg.se/operahonan
Postat av: frida

Åh, jag vill också ha den nu! :O Tur att det är fredag imorrn.

2008-11-27 @ 18:35:19
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: SM1FVb

ring mig i kväll älsköing ;)

2008-11-28 @ 09:05:09
Postat av: emlin

2008-11-28 @ 09:05:34
Postat av: bimbo

trevligt :)

2008-11-28 @ 20:12:30
URL: http://bimbobrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0