heeey

halloj på er!
kändes som det var dags för lite ny design här på bloggen och kanske kan det göra så att min motivation höjs lite också. har nog aldrig haft bloggtorka så pass länge som denna gång, såg att det var drygt två månader sen jag skrev senaste inlägget..
 
självklart har det hänt en hel del under dessa månader, så för att spara på lite skriv-energi så blir det lite pics istället. alla vet ju ändå att bilder säger sååå mycket mer än ord!
gjorde egna semlor på fettisdagen!
mys med mina finisar

återspark med Great Gatsby - tema!
fått fetaste eltandborsten av oral-B
middag
inhandlade lite vårskor
festade loss på corona
jag och älskling snickrade ihop en hallbänk och snyggade till hallen en aning
bananpannkakor
vi premiärgrillade för säsongen!
glajjorna på!
jag fyllde hela 22 år :D
skar bort ett födelsemärke
vårstädade
ännu mera grillat
plckade in videkiss och fixade påskris
åt gómiddag på balder
föröskte va fin på bild
påskmiddag hos daniels mormor
stekte i vårsolen
började med att lägga bedövningssprutor på varandra i skolan
frukost ute i solen
käk med dessa bruds

lyxade till det med hotellfrukost.


tror vi stoppar där! nu ska jag käka frukost och sedan har jag tänkt mig ner på stan en snabbis innan jag har föreläsning! puss på er!

Kommentarer
Postat av: Erica

Kul att du är tillbaka på bloggen efter denna paus:) Du gör alltid så fina heders, skulle du kunna berätta hur man gör egna? Jag förstår inte hur man gör då:/

Svar: tack erica! :) tidigare har jag använt mig av photoshop, där man kan göra det mesta! dock har jag inte kvar det längre, så använder ett gratis-program som heter photoscape där jag fixar ihop headern (inget avancerat program alls). sen när man lägger in dom på bloggen får man trixa lite med designen runtom! kan visa dig nångång :)
sofia

2014-05-08 @ 16:02:00
URL: http://ericii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0