a great day

dagarna rullar på i en himla fart och i veckan slog det mig att jag snart har läst klart denna termin! det är verkligen inte mycket kvar nu. fick besked idag om att jag blev godkänd på mina två senaste tentor så nu är det verkligen bara att räkna ner de sista 4 dagarna i skolan. gaaalet var tiden går! snart sommar
nytt i garderoben: mönstriga sommarplagg! älskar alla färger
 
daniels 25års-dag har firats av både vänner och familj.
förra lördagen, då han fyllde, kom hans familj, och även min för att fira honom.
jag lyckades få ihop en alldeles egen smörgåstårta som vi åt och på det blev det även jordgubbstårta.
födelsedagsfrukost till min man
 
denna helg firades han med vänner. vi åt middag (grillat såklart) och partajade! bjussar på bilder även här!
nöjd kille som fick whiskey i presenter
 

förutom daniels födelsedag har jag hunnit fira både min farmor och min syster på deras födelsedagar.
dessutom fyller min finaste Emma år nu till helgen!
måååna nära och kära som fyller år i maj för min del! 
farmor bjöd på oss plankstek
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0