busy doin' nothin'

jag har varit duktig och tagit på mig jobb denna helg så medan de flesta njuter av ledigheten drar jag in lite extra cash till plånboken! behövs alltid, och kanske ännu mer när man är student ;)

förra helgen spenderade vi ju i hemavan tillsammans med daniels pappas familj. vi hade en jättebra helg med god mat, skidåkning, afterski, god dryck, sällskapsspel och många skratt!
åkte upp på torsdagkväll och tanken var att åka skidor redan på fredagen men eftersom det var storm i hemavan hela dagen fick det bli en innedag.. inte en enda lift var öppen.
dock fick vi ta igen det under lördagen som istället bjöd på riktigt superväder! låter dessa bilder tala för resten:

jag och daniel åt lyxmiddag ikväll (skinkstek med bakpotatis och rödvinssås) och nu sitter vi i soffan och har laddat för en heel myskväll! kärlek
hoppas ni har en fin helg PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0