let it roll

 jag vet att jag är dålig på att och uppdatera och jag vet att det här med att ladda upp bilder bara blir mer och mer sällan (skyller dels på blogg.se eftersom det inte går att ladda upp bilder från datorn) men tiden och engagemanget finns inte riktigt och det är så mycket annat som jag prioriterar före bloggen, tyvärr.
dock ska jag kämpa vidare med bloggen för jag vet ju hur underbart roligt det är att kika igenom alla gamla inlägg och minnas.. har haft bloggen i drygt fem år nu så det finns ju otroligt många fina minnen att blicka tillbaka till!
nä, bloggen får absolut hänga med ett tag till!
 
både jul och nyår är förbi och vi har ett nytt år med nya upplevelser framför oss!
eftersom jag legat på latsidan med bloggandet tänkte jag försöka hinna med en sammanfattning av året antingen ikväll eller imorgon!
som vanligt är december en fartfylld månad där mycket ska hinnas med. julklappar ska handlas, det ska julpyntas, bakas och fixas. det brukar även bli en hel del julmarknader, julshopping och mysiga mornar/kvällar framför julkalendern, full rulle med andra ord! egentligen består december mest av förberedelser inför den 24:e och konstigt nog är det alltid lika efterlängtat, mysigt och stämningsfullt varje år!
 
förutom detta har jag även hunnit jobba en hel del under december. jag fick jullov från plugget redan den 13e och eftersom det är som mest att göra på Kahls före jul har jag fått hoppa in och jobbat en hel del, vilket alltid är lika roligt. att få jobba extra där snarare ger energi än tar; fina kollegor och tacksamma kunder!
 
nyåret firades hemma hos oss med fina vänner närvarande!
istället för att skriva så mycket mer nu så tänkte jag låta kommande bilder tala för sig själva:
GOTT NYTT ÅR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0