2014

efter att ha suttit och valt ut + laddat upp alla de 170 bilderna i de två senaste inläggen har jag insett vilket fantastiskt år det har varit! Jag har verkligen fått uppleva massor och jag kom på mig själv att sitta och drömma mig tillbaka flera gånger. verkligen supernöjd med det gångna året och alla ni som förgyllt det; vänner, familj osv., ska ha ett stort tack. ni är GULD!
nu hoppas jag att detta år ska bli minst lika fantastiskt!

dagarna springer förbi i en himla fart och på måndag börjar jag skolan igen. har haft ett lite längre jullov än de flesta, vilket jag inte klagar på! dock lär det bli en himla stor omställning då jag har hört att denna termin dessutom är den tyngsta i programmet..
 
men innan plugget drar igång åker jag och min älskling upp till fjällen! redan idag faktiskt. det mesta är förberett och jag ska bara kånka in alla grejerna i bilen. runt kl 15 hämtar jag upp daniel och sedan är vi påväg!
ska bli härligt att komma iväg på en liten weekend!
det enda jag gruvar mig en aning för är kylan.. som det ser ut nu ska det bli rätt kallt så jag hoppas det inte är alltför oemotståndligt. vi har iaf laddat upp med huuuur mycket kläder som helst så jag håller tummarna på att temperaturen inte blir alltför låg.
 
hoppas ni får en fin helg! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0