2013

nu blir det mycket bilder under samma vecka men jag tänkte jag skulle passa på och liva upp bloggen med lite färg ;)

sammanfattning av år 2013, del 1/2 :
 
Januari
1,2) 5:e januari (typ precis ett år sedan!! :O), snö och skoterföre!
3,4) fler fina vinterdagar, denna gång på skidorna
5,6,7) vi drog på en härlig weekend till fjälls!
8)fyndade ett vitrinskåp
9) åt gólunch med mammsen
10) flisan

Februari:
1) bowlade med vänner
2) blev överraskad på alla hjärtans dag
3) jobbade på kahls
4) fler skoterutflykter
5) vi tapetserade om i vardagsrummet
6) var och handlade på ikea
7) jag blev återigen blond och klippte kort
 
Mars
1) åt middag med älsklingen på allstar
2) var på café göteborg
3) fikade på stan
4,5) mysig skoterutflykt
6,7) jag fyllde 21 år
8) bakade tårtor
9) åt påskmiddag hos daniels mormor
10) <3

 April:
 
 
1) blev helt fast i mitt gellack
2) köpte vårskor
3) vi köpte nya utemöbler, skitsnygga!
4,5,6) åt på balder med finaste vännerna
7) vårig middag
8) vi gjorde om/fixade klädkammaren
9) firade daniels lillasyster som fyllde 10 år
 
Maj:
1,2) älsklingen fyllde år, först fika och sedan middag+fest
3) vi spelade lite basket
4) och gick på mysiga kvällspromenader
5) jag köpte en ny dator
7,8) sommarhäng nere vid älven
9) kärlek
10) picknik
11) middagar på balkongen
12)sommarens första mjukglass
13-17) jag och tjejerna drog ner till sthlm och PINK
 
........fortsättning följer..........

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0