time to write

kände att det var dags för ett inlägg här på bloggen och även för ett litet break i mitt pluggande. ja precis, nu är det råplugg inför onsdagens stora tenta. första tentan på denna termim och en maffig en! hela människokroppens funktion (varför vi nu egentligen ska kunna de), hela munnens uppbyggnad (muskler, nerver, kärl, vävnad osv) + alla ben, utskott, och delar i hela skallen. lite krydda på allt detta är alla latinska glosor. jippie. 
ja, kanske inte för att ni behövde veta allt det där men ibland vill jag bara få skriva av mig lite. skriva och känna att det faktiskt är mycket att lära in och att jag inte behöver känna mig dålig om jag nu inte skulle klara en tenta.. Ibland förstår jag verkligen inte hur man faktiskt lär sig allt på så kort tid, att det liksom finns plats i hjärnan? aja. nog om det.
 
helgen inleddes med förlovningsfest hemma hos andreas och erica och efter det har den rullat på i ett ganska så lungt tempo. vi var bjudna på middag hos daniels mamma och syster i lördags, vilket som alltid är lika trevligt. igår blev det jobb, lite plugg, bakning och sedan myskväll med min bästa.
som vanligt, när det blir så här långt mellan inläggen, hinner jag samla på mig en hel del bilder som jag självklart vill dela med mig av här på bloggen, så jag avslutar även detta inlägg med lite nya pics!
hoppas ni får en fin dag! puuuuuuss
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0