life's life

jag och älsklingen firade vår treårsdag med att åka till övik över en natt. daniel hade planerat det hela med allt från spa, till middag och hotellbesök. lite synd att vi inte fotade något från spa:et och restaurangen för det var verkligen supermysigt! på söndagsmorgonen vaknade vi upp till strålande sol och efter lite fix gick vi ner till frukostbuffén (troligen det bästa med att bo på hotell)! jättefin helg med min älskling <3
 
annars så rullar veckorna på förvånadsvärt fort! idag har vi haft hemmaplugg-dag, för att imorgon ha våran första dugga (mindre prov). känns bra hittills och eftersom det inte är en tenta känner jag mig inte så orolig..

kvällen har bestått av en cykeltur till maxi för storhandling, ett långt varmt bad och därefter en kopp te framför ensam mamma söker. skön måndagkväll med andra ord! nu väntar sängen, puss puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0