Turn it up

Halloj! Veckorna rullar på i en väldans fart och snart har halva november gått! Otroligt, man har redan börjat fundera på både julklappar och julpynt, det är ju bara sååå mysigt. 
I plugget har vi fullt upp, finns alltid något att göra. Igår började vi en ny kurs och Imorgon börjar vi ännu en kurs vilket innebär att vi totalt läser fyra kurser samtidigt. Huvva, varför är vårat program inte som alla andra där man läser en kurs i taget..
Tack och lov klarade jag kemitentan så den lägger jag bakom mig nu, lättnad! 

Nej, dags att börja dra sig mot skolan. Ikväll står träning och sh'bam på schemat, det ser jag fram emot :) 
--------------------------------------------------------
Avslutar med att slänga in ett par bilder från halloween, i princip de enda jag har fått tag i hittills; 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0