i'm all yours

efter att ha pluggat tre dagar i sträck börjar engagemanget brista. vettetusan om det fastnat något i hjärnan men det gör detsamma för nu är det helg och den tänker jag inte ägna åt plugg.
istället lär helgen fyllas med massor av julstämning med tanke på att det är första advent på söndag!
först och främst ska julpyntet upp, allt från gardiner och ljusslingor till tomtar och lyktor. det riktigt kliar i fingrarna, tycker den här tiden är sååå himla mysig!
sen blir det nog även lite julbak; lussebullar och kanske något annat gott.
 
förra helgen var vi bla. hos daniels farmor och hälsade på. förutom att fika och prata passade vi på att åka ut i skogen med fyrhjulingen för att leta granar. fick med oss två stycken som nu står ute på balkongen och väntar. en ska in i vardagrummet och den andra ska stå på framsidan. äkta julgran är som pricken över i:et enligt mig.
 
nej. nu ska jag skynda mig att byta om och bege mig mot träna! jag, emma och jessica ska dansa in helgen med lite sh´bam! slänger in lite bilder senare. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0