you make me feel

min dator är fortfarande död och jag har börjat tappa hoppet.. känns inte så lockande att slänga ut massa pengar på att försöka laga den utan att veta om det ens kommer fungera så jag får helt enkelt börja spana efter en ny...
började jobba kl 12 idag och jag lyckades verkligen utnyttja min förmiddag väl! hann med både träning, städning, dusch och lite plugg. effektivitet! förövrigt så måste jag bara konstatera det härliga vädret vi haft idag, helt underbart! en liten försmak av sommaren sitter aldrig fel såhär på våren.
 
gårkvällen spenderade jag med therese! hon slingade mitt hår (äntligen blev det rätt färg) och vi tog igen lite tid. alltid lika trevligt! fick även hem paket igår som bl.a. innehöll tre nya bikinis! laddar upp inför sommaren ;p
 
bilder från senaste:
promenad med Fallí                                vårtecken
partynaglar
hunnit fika på Wayne's hela två gånger denna helg!
goaste <3
 
gårdagen. solbrillorna på!
 
räcker nog med bikinis för i år...                                          

 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0