springfeelings

halloj! lördag idag och i skrivande stund ligger jag och min älskling och väntar på middagen som står i ugnen, lasagne, mmm!! skriver från Daniels dator eftersom min egen har valt att sluta fungera. sorgligt men sant, bara sådär, hann inte ens fatta vad som hände. hoppas verkligen att den vill vakna till liv igen så jag slipper en onödig utgift såhär innan sommaren...
förövrigt så har jag spenderat en stor del av gårdagen och även några timmar idag till att plugga. kändes superskönt att få skicka in arbetet och nu återstår endast EN uppgift innan kursen är klar, såå skönt!!
nej dags för middag. kvällen kommer bestå av mys med min finaste och imorgon väntar jobb + häng med mina brudar! ♥
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0