longing

åh vad jag längtar till sol och värme!
har kikat en del på resor plus att jag hör flera som strax pyser iväg, vilket självklart bara gör att man blir mer sugen!
vintrarna här upp är alldeles för långa enligt mitt tycke och med tanke på hur de senaste somrarna har varit så behöver man nästan en utomlandstripp bara för att få känna av den här riktiga värmen.
hoppas verkligen att jag kommer mig utomlands även detta år, skulle vara så enormt härligt. har hunnit bocka av några resmål men jag har en alldeles för lång lista kvar, finns så många ställen som lockar. 
 
tänk om man fick vinna en massa pengar så man kunde resa flera gånger per år. hur underbart hade inte det varit? inte behöva tänka på vad det kostar utan bara åka iväg när man känner att man är sugen. haha ja, lyx.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0