stole my heart

hej och hå! tycker det händer så mycket så när jag väl ska skriva här på bloggen vet jag inte alls vart jag ska börja. borde egentligen kunna lösas med lite jämnare uppdatering men det tycks alltid komma något annat i vägen. hursom!
 
helgen inleddes med en myskväll med mina brudar. vi åt middag, gjorde efterrätt och såg på gladiatorerna. lugnt och skönt med andra ord!
lördagen spenderade vi hos min kära farmor. eftersom hon ska flytta om ungefär en månad hade vi en hel del att pyssla med. packa ihop, rensa och slänga. hela familjen var med så vi fick faktiskt en hel del gjort!
senare på kvällen gick jag och min älskling till café göteborg och lyxade med en stor maränswiss. supergott!
och igår. vi spenderade den största delen av dagen i köket där det både bakades och lite senare lagades gómiddag. runt femtiden kom evelina och albin för att äta med oss, och vi avslutade sedan kvällen med bowling. mycket trevligt!
nej, nog för ikväll! nu ska jag slöa framför grey's.
hoppas ni haft en fin helg, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0