huuh

onsdagkväll och jag har precis fått i mig lite middag. stängde på jobbet idag så det fick bli att äta lite senare. nu ser jag fram emot en lung kväll för att hinna vila upp mig lite.
veckan har hittills varit rätt så intensiv. eftersom vi har en sjuk på jobbet har det blivit fulla dagar både i måndags och igår. idag hade jag dessutom lektion på förmiddagen och därefter var det raka vägen till jobbet. och för att inte glömma att jag dessutom fyllde år i måndags! haha. ja ni hör, fullt upp ;)
 
till min födelsedag: eftersom min familj redan firat mig på söndagen blev det ganska lungt. min älskling bjöd på kinamat som vi köpte hem, jag fick min present och sedan myste vi lite innan emma och jessica kom förbi på lite fika och cach-up.
som allt är jag helnöjd med dagen/dagarna och alla fina presenter jag fick! ❤ pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0