happy

påskhelgen har börjat med strålande väder och jag håller tummarna för att resten av helgen kommer leverera detsamma. är så härligt att få vakna av att det blir alldeles ljust i sovrummet och sedan dra upp persiennerna för att mötas av blå himmel och sol, underbar känsla!
 
igår:
efter frukost och lite stök här hemma åkte jag och min älskling iväg till hamptjärnsstugan. grillade korv, njöt av solen och bara myste. alldeles perfekt en dag som igår! när vi kom hem tog vi ett långt bad innan det var dags för att fara till Daniels mormor där det bjöds på en underbar påskmiddag och trevligt sällskap!
 
idag:
har just fått i oss frukost och jag har fixat klart lite för dagen. är nämligen bortbjudna på kalas hos min morbror som fyller 50 och eftersom jag fick äran att baka tårta har det varit fullt upp ;p men väldigt roligt må jag säga!

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0