begging

jag och älsklingen har just slängt ihop en fruktsallad och bänkat oss framför tvn. känns skönt att måndagen är bortgjord med tanke på att det brukar vara den tyngsta dagen, resten av veckan brukar ju gå rätt fort!
 
imorgon öppnar jag vilket betyder att jag får sluta redan 10:30, hur skönt är inte det!? dock väntar en hel del plugg hemma så ingen vidare fritid för min del ;P runt fyra-tiden kommer min moster och kusiner för att hälsa på en stund, vilket ska bli himla mysigt. är alldeles för sällan!
 
nej, nu ska vi fortsätta kika på familjen annorlunda!

blev bjuden på supergod middag hos Daniels mamma i lördags!
söndagsfika följt av lite söndagsshopping :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0