you got me feeling

dagarna flyger fram och imorgon är det första maj!? helt sjukt egentligen, snart är vi inne på sommarmånaderna!
valborg idag och jag kan inte påstå att jag är övertaggad direkt. åkte på en riktig förkylning igår och efter en hel dag på jobbet var jag totalt slutkörd. det blev att spendera hela kvällen i sängen med feber, huvudvärk och förkylning, huvva! det blir med andra ord ett lugnt valborgsfirande för min del ikväll.
 
annars rullar dagarna på som vanligt. i lördags var vi hos finaste farmor för att hjälpa henne med flytten. inte det enklaste att flytta efter att ha bott över 30 år på ett och samma ställe, men trots en hel del grejer och flera olika viljor gick det bra och vi hann med en hel del!
 
nej, dags för lunch. hoppas ni får en bra kväll (trots det tråkiga vädret..)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0