living

det härliga vårvädret fortsätter att hålla i sig och man kan inte annat än njuta.
helgen fortsatte bjuda på massor av trevligheter så som middag på allstar, biljard, skoterutflykt, påskmiddag, stadshäng och mys med vänner. kort och gott en superbra långhelg!
 
klockan stod på 04:45 imorse men trots det vaknade jag med glädje i kroppen.
april är här, våren är här och vi har tom fått ställa om till sommartid.
jag trivs som handen i handsken på jobbet och kursen rullar på bra och med fina resultat.
jag omringas av en fin familj, bästa vänner och en underbar pojkvän.
kan ju inte vara annat än glad!

ikväll ska jag träffa min fina tjejer för lite catch-up efter helgen, men först: middag
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0