just that

hallå där!
har kommit igång med mitt nya schema nu och det är verkligen skillnad från förut. är inte alls van att jobba kvällar vilket det blir en hel del av framöver. och dessutom är jag ju så van att kliva upp tidigt, medan jag nu har sovmorgon nästan varje dag, det är klart det blir en omställning.
 
aja, så är det! idag har jag iallafall ett långpass, börjar halv ett och slutar inte förrän nio.
håller i skrivande stund på med att kika på olika gym runtom i stan. har bestämt mig för att faktiskt köpa ett gymkort nu snarast men frågan är ju bara vart? är ju perfekt att kunna fara och träna när man har sånna här dagar, då man är ledig på förmiddagen.

pusss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0