longing for something else

gårdagens inlägg. eftersom vårat j*vla internet dog så hann jag aldrig publicera det.
 
jobbar kväll idag så har så har roat mig med att städa heeela lägenheten nu på förmiddagen. från att dammusga och torkat golven till att städat toan och diskbänken. dessutom har jag betalat räkningarna.  #duktig tjej, javisst!
 
har även ringt och bokat tid hos veterinären. vet inte vad Flisan har gjort med hon har lyckats få en ganska rejält svullen underläpp. så känns säkrast att nån får kika på det så det inte är något farligt. ;/

nu till idag! internet funkar igen och eftersom det aldrig gick igår ska jag nu belöna mig efter gårdagens städning med att titta på "ensam mamma söker".
långdag på jobbet idag. annars bara lugnt. pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0