summernights

efter en sen middag igårkväll åkte jag och älsklingen iväg för att fiska. efter lite letande hittade vi en hyffsat bra plats där myggen inte var alltför aggressiva. för min del blev det endast bottennapp men daniel fick förutom ett par småfiskar en stor gädda. inte alls vacker men spännande att se, tror inte jag har sett någon få en gädda förut :P

veckan står annars planerad men en hel del besök hos nära och kära.
så länge vädret fortsätter såhär får man försöka fylla dagarna med det som passar, så man inte bara "sitter av" semesterdagarna. när solen kikar fram blir det dock stranden for sure!! är så skönt att känna hur solen bränner mot huden och hur vattnet lockar med ett svalkande dopp, det är sommar på riktigt för mig ;)
pusspuss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0