favorites

sitter och kikar lite på fotbollen och försöker hänga med. varje gång det blir friläge, mål osv. så rycker jag till, är inte sådär superintresserad med andra ord.
hittar mycket mer som är intressant på datorn ;p

kvällen har jag spenderat med emma. vi har planerat en hel del inför midsommar, som förövrigt ser ut att bli riktigt lyckat! jag längtar!
förutom att det troligtvis blir en grym helg så börjar min semester då. ska bli så sjukt härligt!

nej dags för att göra kväll. är ledig imorgon men har en hel del planerat ändå. studentfirande av mina vänner heeela dagen. utspring, flak-åkning, tårta, självklart ska jag inte missa det ;)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0