where's the summer

så himla trist att ännu en semesterdag vakna upp till detta väder.. jag tror jag blir tokig. vart är den riktiga sommaren egentligen?? det här året har den verkligen hållit sig undan.
på måndag börjar jag jobba igen och ska jag vara ärlig känns det inte jobbigt alls. har fått ett riktigt bra schema nu efter sommaren och fortsätter vädret dessutom i denna stil kan jag lika gärna fördriva någor timma med jobb.
 
annars? i onsdags drog vi ihop ett gäng och bowlade. väldigt roligt och för en gångs skull vann jag båda serierna, inte ofta! därefter drog vi hem till oss på förfest och kortspel för att sedan dra ut till båten. sontant och trevligt!
gårdagen resulterade i soffläge nästan hela dagen. vi har nämligen börjat följa OC och som ni vet är det svårt att fastna i dessa serier ;)
kvällen spenderade jag sedan med emma. först bio och sedan häng hemma hos mig. ice age 4 och min första 3D-film. sjukt rolig!
nej det var en liten update. nu frukost med älsklingen!
pusspuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0