weekend

hej och hå! som jag tidigare skrivit så gillar jag spontana idéer, och igår blev det ännu en! från att ha en helt oplanerad kväll till att vid fyra bli bjuden på middag, det är verkligen inte illa ;P det var daniels mamma som stod för middagen och som vanligt har vi alltid lika trevligt på dessa tillställningar. kvällen följdes senare av förfest med vänner och utgång till TC. väldigt bra kvälll som vi idag fick betala priset för, baaakis.. 
 
men, det ska ju kännas att det är sista helgen på semestern. dagarna ska utnyttjas!
ikväll blir vi ett gäng som har tänkt börja kvällen här hos oss. vad som sedan väntar står oplanerat men det känns rätt skönt att bara ta det som det kommer.
 
nu ska jag börja fixa mig inför kvällen. hoppas ni har en fin helg! pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0