through space and time

är duktig på att låta det gå några dagar för länge mellan inläggen så när jag väl ska skirva vet jag inte vart jag ska börja. nåja.
 
helgen är här och jag är ledig! känns bra att jag fått en riktig mjukstart på jobbet. korta dagar och bra upplägg vilket gjort att jag hunnit ta vara på de fina dagarna som vi haft, härligt!
igår bjöd vi på middag här hos oss. som vanligt hade vi det riktigt trevligt med god mat, dryck och fint sällskap. när kvällen var avslutat somnade jag som ett barn så fort jag lagt mig på kudden, det kallas att vara trött ;P
 
nej, dags att börja göra någon middag.
ha en bra kväll! puss
 
en blandad kompott med bilder från de senaste dagarna



 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0