love

oj här var det då verkligen dött! och som alla gånger förut så skyller jag på tid och inspiration, det har varit lite dåligt med det på sistone.
har haft fullt upp med att njuta av semestern och det gör jag verkligen inte framför en dator! hehe
 
följande är lite av det jag/vi hunnit med de senaste dagarna:
-middag hos mina föräldrar
-häng med emma
-solning vid älven
-lunch och fika hos mormor och morfar
-kvällsfiske
-grillat gómiddag
-åkt till bjurholm och hälsat på farmor
-förfestat och varit på wheels med vänner
-förlovat oss och haft en underbar dag med sol, mys, vin, middag och kärlek
 
imorgon åker vi söderut på en lite semestertripp. vi har packat, planerat och donat hela dagen så man har hunnit bli riktigt taggad! nu får vi bara hoppas att även vädret är med oss ;)
uppdaterar senare! tills dess bjuder jag på dessa bilder: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0