deep in my heart

mitt i sommaren och jag har gått och dragit på mig en förkylning!? vad hände egentligen.
var påväg redan igårkväll och när jag vaknade imorse kände jag det på en gång, huvva. känns inte kul och speciellt när jag jobbar i helgen, korta dagar men ändå. hade gärna kurerat mig med att ligga i soffan med en hög filmer istället. aja, inte så mycket att göra något åt.
 
kvällen är här och solen skiner. underbart!
jag och min älskling har tänkt oss ut på en promenad till maxi, köpa hem lite gott och sedan hem för film och mys. en riktigt lugn fredagkväll med andra ord.
hoppas ni får en bra kväll. pussen!

                                    hittade dessa bland förra årets bilder.
                                          kärleken till dig är obeskrivlig
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0