i like how it feels

kändes ovanligt att vakna upp här hemma i obbola. själv är jag ledig medan alla andra i familjen jobbar/går i skola så just nu har jag hela huset för mig själv. det var verkligen inte igår, hahah!
har ätit en god frukost och sitter och tittar på lyxfällan för tillfället. väldigt skönt med tanke på att gårdagen var rätt slitsam.

dagen ska jag spendera med jessica. inget bestämt om vad vi ska hitta på men alltid blir det något!
ikväll börjar vi köra en del grejer till vårt nya förråd och imorgon har vi besikning av lägenheten. mycket som händer, sådant som ska planeras och förberedas men mitt i allt jobb är det ju samtidigt sjukt spännande!


tittade igenom lite bilder och hittade denna.
hade INTE sagt nej till detta nu. utlandsresa, sol, värme och ett svalkande dopp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0