so in love

oj vilket snökaos det blev!
jag och älsklingen åkte iväg till häggsjö igår för att göra en skoterutflykt till tavelsjö, men på grund av vädret blev det bara en kort sväng, just så man fick känna på det. tråkigt att vädret ska ställa till det när man väl planerat något.. men inte så mkt att göra åt det.

och om det var kaos igår så var det nog mer kaos imorse. ingen hade plogat ute på parkeringen så vi körde fast,. halv sju på morgonen (inte precis då man har det bästa humöret) bilen satt som klistrad i snön och det tog oss nästan en timme innan vi, tack vare hjälp, tog oss loss.
säger bara: skööönt att jag hade halvdag idag, eftersom jag var trött redan innan jag börjat.

nej, nog om snön! efter ett långt letande bestämde vi oss äääntligen igårkväll.
några tusenlappar fattigar e men en s äng rikare, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0