one more time

då var skoterkortet avklarat. skönt!
helgen är här och för tillfället ligger jag och funderar på vad vi ska äta till middag ikväll, alltid lika svårt att bestämma.
funderar även på om jag ska åka hem till mamma och prata av mig lite. hon är, precis som jag, ledig idag så det passar ju bra.

annars bjuder helgen på, (förutom jobb), bio ikväll och skoterutflykt imorgon. känns riktigt bra och jag hoppas vädret är med oss denna gång.
kort update. nu dags för lunch. ha en fin fredag!



Kommentarer
Postat av: Andreas

Grattis till kortet Sofia :)Nu får vi fara ut och köra i kapp ;)

2012-01-13 @ 13:24:50
Postat av: Sofia

Tackar Andreas! Ja det tycker jag ;)

2012-01-14 @ 18:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0