you make me rise when i fall

vad har hänt med vädret egentligen? från att vara iskallt till nästan nollgradigt, sedan snöfall och nu kallt igen... hopplöst. dock är det ju himla vackert idag, soligt och klart, så det får man ju vara glad för!

jobbade endast halvdag idag och nu har jag min "helg". tre dagars ledighet och det slår ju aldrig fel. har en del att göra inför fredag då pappsen fyller 50 år. tårtor, present och planering, så ledigheten passar utmärkt.
kan inte fatta att det gått så fort, pappa blir 50 och om drygt en månad blir jag 20, sjukt!


nej, nu ska jag göra mig iordning och sedan ska jag möta upp emma.
ska även fota lite här hemma och (förhoppningsvis) bjuda på lite bilder i nästa inlägg.
njut av dagen! puss puss!

(lördags)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0