my own way

vilken väder vi hade igår, verkligen underbart! dock kommer baksmällan idag, grått och snöstorm..

fastän gårkvällen inte riktigt blev som planerat så hade vi riktigt trevligt så länge det varade.
jag, emma, petra och frida hängde hemma hos mig efter middagen.
massor av tjejsnack, vin, pipa och skratt hanns med.

ikväll blir det dock lugnare. äter middag hemma hos mamma och pappa. troligtvis blir det mys framför tvn med la familia och sedan stannar jag här inatt. lika bra med tanke på vädret. känns faktiskt skönt, är aningens trött efter gårdagen så det blir passande.
fick med mig nya ögonskuggor från bodyshop (inte samma färger som bilden) och en tröja från monki när jag gick på stan med jessica idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0