together

helgen är här och för mig innebär det jobb.. dock tänker jag använda min lediga tid effektivt så jag tror ändå att helgen kommer bli riktigt bra!
imorgonkväll ska jag träffa mina vänner från gymnasiet. byta julklappar, julmysa och ta igen tid, vilket kommer bli himla mysigt. på söndagen efter jobbet åker vi direkt till daniels mamma där det blir middag och sedan uppesittarkväl, vilket jag verkligen ser fram emot!
 
och inte för att glömma ikväll. jag, emma och jessica har bytt julklappar och druckit glögg ikväll så jag har redan fått en försmak av julen. skumtomtar, lussekatter, julmust och bästa vänner. fin kväll
ja som sagt, helgen kommer att bjuda på mer än bara jobb :)
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0